Betalingsinformatie

De prijzen die je op GetLoud ziet, zijn allemaal inclusief BTW. De verzending en het retourneren is gratis, dus de prijs die je bij een product ziet staan, is ook de prijs die je betaalt.
Als je een product koopt bij GetLoud, kun je kiezen uit verschillende betalingsmogelijkheden. Dit zijn bankoverschrijvingen voor levering, iDeal, Bancontact/MisterCash, Afterpay, PayPal en creditcard (Visa en Mastercard). Meer informatie over deze betalingsmogelijkheden en de bijbehorende voorwaarden vind je hieronder.

Veilig betalen

Een groot deel van de betalingen wordt afgehandeld door onze Payment Service Provider Ogone. Het gaat hier om betalingen via iDeal en creditcard. Zoals de meeste betrouwbare websites maakt ook Ogone gebruik van de SSL (Secure Socket Layer) technologie die persoonlijke informatie beschermt tijdens versturing via internet. Wanneer je op een beveiligde pagina bent herken je dit aan de ‘https’ url in je adresbalk.

Wanneer wordt jouw product verstuurd?

Sommige betalingsmogelijkheden hebben een langere verwerkingstijd. Dit kan invloed hebben op de bezorgtermijn. Een bestelling wordt verstuurd wanneer de betaling ontvangen is. Hieronder zie je een overzicht van de verwerkingstermijn per betaalmogelijkheid.

  • Afterpay: wordt direct verwerkt
  • iDeal: wordt direct verwerkt
  • Creditcard: wordt direct verwerkt
  • Bankoverschrijving: duurt 2-3 werkdagen

iDeal

  • Snel en veilig

Betalen via iDeal is voor jou en voor ons het meest gunstig. Jij betaalt je bestelling snel, eenvoudig en veilig. Wij ontvangen je betaling direct, zodat we de bestelling meteen kunnen afhandelen. Je kunt tijdens het bestelproces de optie iDeal selecteren en dan jouw bank kiezen. Na verificatie van je gegevens reken je direct af.

Bancontact/MisterCash

  • Speciaal voor onze Belgische klanten
  • Snel en veilig

Hoewel we van oorsprong een Nederlandse winkel zijn, worden er ook veel bestellingen geplaatst vanuit België. Daarom ondersteunen wij ook Bancontact/MisterCash betalingen.

Creditcard

  • Wij accepteren MasterCard en VISA
  • Je bestelling wordt direct verwerkt

Als je gebruikmaakt van je creditcard, wordt je bestelling direct verwerkt. In het bestelproces - via de met een SSL beveiligde verbinding - word je naar het betaalmenu van Ogone geleid. Houd je creditcard gereed om de CVC-code (voor verificatie) op te zoeken. Dit zijn de laatste drie cijfers van het nummer dat achterop je creditcard staat. Jouw creditcardgegevens worden nergens opgeslagen en niet aan ons verstrekt.

Paypal

  • Wij accepteren betalingen met PayPal
  • Je bestelling wordt direct verwerkt

Als je in het bezit bent van een PayPal account kun je dit gebruiken bij GetLoud. Wanneer je PayPal selecteert als betaalmethode word je doorverwezen naar de PayPal website.

Bankoverschrijving

  • Betaling kan enkele dagen duren
  • Rekeningnummer: NL83 ABNA 0608731684
  • Voor buitenland: BIC-code ABNANL2A, IBAN: NL83 ABNA 0608731684
  • Vermeld altijd jouw bestelnummer

Het betalen van je bestelling via een bankoverschrijving is mogelijk. Wanneer we het bedrag ontvangen hebben, sturen we direct jouw bestelling. Omdat een overschrijving enkele dagen kan duren is het mogelijk dat de levering langer duurt. Een bijkomend nadeel van een bankoverschrijving is dat gedurende de betalingsverwerking het product uitverkocht kan raken. Wanneer je toch kiest voor een bankoverschrijving, kun je gebruik maken van het aangegeven IBAN-nummer. Vermeld altijd je bestelnummer als betaalkenmerk, zodat wij eenvoudig de bestelling kunnen traceren.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)

AfterPay voert voor getloud.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.