Klachtenverwerking

Vanzelfsprekend wil GetLoud alleen tevreden klanten hebben. Toch valt niet honderd procent uit te sluiten dat er iets mis kan gaan. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat onze leveranciers een product niet meer op voorraad blijken te hebben. Mocht er iets mis gaan met jouw bestelling, de levering of iets anders, dan is dat erg vervelend. Wanneer je ontevreden bent over onze service of een product, kun je ons bellen en je klacht melden op telefoonnummer 085-3030675 of een e-mail sturen naar info@getloud.nl.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen. 

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk, waar www.GetLoud.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). In onze algemene voorwaarden die wij hanteren van de keurmerk-code-stichting, worden in artikel 17 geschillen beschreven. Deze beschrijft: "Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl)." Voor meer informatie daarover verwijzen we je graag naar de algemene voorwaarden. Ook kun je terecht bij de Europese online geschillenplatform (ODR). Klik daarvoor hier.