Klachtenverwerking

Vanzelfsprekend wil GetLoud alleen tevreden klanten hebben. Toch valt niet honderd procent uit te sluiten dat er iets mis kan gaan. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat onze leveranciers een product niet meer op voorraad blijken te hebben. Mocht er iets mis gaan met jouw bestelling, de levering of iets anders, dan is dat erg vervelend. Wanneer je ontevreden bent over onze service of een product, kun je ons contacten en je klacht melden door een e-mail sturen naar info@getloud.nl.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we je hiervan op de hoogte stellen.

Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl). Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is hier te vinden. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.