Verzending en bezorging

Bestelproces 

Filter via het menu

Natuurlijk hebben we diverse soorten koptelefoons, zoals In-Ear modellen, noise-cancelling koptelefoons en sportoordopjes. Om snel te vinden wat je zoekt, kun je gebruikmaken van de eenvoudige filteropties op de website. Niet alleen is het mogelijk om te selecteren op type koptelefoon, maar ook op merk.
Ook willen we je wijzen op onze advies-pagina, voor alle vragen die je hebt over headphones in het algemeen.

Eenvoudig bestellen in twee stappen

Heb je gevonden wat je zocht? Klik dan op bestellen. Je gekozen product wordt dan in het winkelmandje geplaatst. Eventueel kun je nog verder gaan met winkelen en meer producten toevoegen.
Als je klaar bent, kun je rechtsboven het winkelmandje aanklikken om jouw product(en) te bestellen. Op die bestelpagina kun je ook het aantal van je gekozen producten verhogen of verlagen. Het verder afhandelen van je aankoop gaat in twee stappen.

Stap 1

Vul je persoonlijke gegevens in en kies je betaalmethode.

Stap 2

Controleer jouw gegevens en kijk of je de juiste producten hebt gekozen. Zodra je je bestelling hebt bevestigd, opent het betalingsscherm (tenzij je via bankoverschrijving voor levering betaalt).

Wanneer je bestelling is afgerond, ontvang je een bevestigingsmail. Gedurende het proces word je op de hoogte gehouden van eventuele veranderingen in de status van je bestelling. Meer informatie daarover vind je bij orderstatus.

Verzendkosten

Bij GetLoud betaal je nooit verzendkosten, hoe laag het bedrag waarvoor je bestelt ook is. Ook het retourneren van je bestelling is geheel gratis. 

Levering en orderstatus 

Natuurlijk wil je weten wanneer jouw bestelling bezorgd wordt. De levering wordt verzorgd door PostNL. Hieronder vind je meer informatie.

Bezorgstatus van je bestelling

Wij houden je zo goed mogelijk op de hoogte van de orderstatus. Wanneer je op een werkdag voor 17:00 uur bestelt en het product is op voorraad, heb je je bestelling de volgende dag in huis, met uitzondering van feestdagen. Bestel je in het weekend en is het product op voorraad, dan heb je het dinsdag in huis. Wanneer je product niet op voorraad is, geldt een levertijd van 2-3 werkdagen. In uitzonderlijke gevallen geldt soms voor een bepaald product(type) een langere levertijd dan 3 dagen. Wanneer dat zo is, lees je dit direct al op de productpagina en word je daarvan ook op de hoogte gehouden.

De levertijd is afhankelijk van jouw betaalmethode. Voor snelle levering raden we aan gebruik te maken van iDeal of je creditcard.

Aflevering door PostNL

  • Je ontvangt een Track & Trace-nummer + link;
  • Je ontvangt een tijdsindicatie van PostNL op de dag van ontvangst;
  • De bestelling wordt verzekerd verstuurd;
  • PostNL biedt de zending twee keer bij jou aan;
  • Ben je twee keer niet aanwezig? Dan gaat je bestelling naar een postkantoor of afhaalpunt.

Niet aanwezig?

Ben je niet thuis op het moment van levering? PostNL probeert dan de volgende dag opnieuw te leveren.
Ben je ook dan niet aanwezig? Dan stuurt PostNL het pakket naar het dichtsbijzijnde postkantoor of ander afhaalpunt. Het achterlaten van een bestelling bij de buren is niet mogelijk, omdat de pakketten verzekerd verstuurd worden. Wanneer je niet in staat bent om het postkantoor of ander afhaalpunt te bezoeken, dan kunnen we een verzoek indienen om het pakket nogmaals te bezorgen. Je dient daarvoor per e-mail een verzoek in te dienen en de extra kosten bedragen €10,-.

Hoe laat komt PostNL?

De zending wordt aangeboden tussen 08:00 en 18:00 uur. Via Track & Trace kun je een tijdsindicatie van bezorging achterhalen. Wij hebben geen invloed op een eventuele vertraging bij PostNL.
Controleer altijd binnen 24 uur of jouw product schadevrij is aangekomen. Eventuele schade dient ook binnen 24 uur gemeld te worden per e-mail. Meldingen na deze periode worden niet geaccepteerd door de transportverzekering.

Contact PostNL

Heb je vragen over je bestelling die wij niet kunnen beantwoorden? Neem dan contact op met PostNL via 0900-0990 (€ 0,10 per minuut) of Postnl.nl.


Shop-in-shop

Ook heb je de mogelijkheid om een aantal producten in onze shop-in-shop te testen en vanuit daar ook af te rekenen en mee naar huis te nemen. Je vindt onze shop-in-shop in de showroom van TVQ SoundStore, in het Vesta Woonforum te Groningen (Peizerweg 72C). Ook daar staan ervaren specialisten voor je klaar, om je te helpen bij het maken van je keuze. Zeker weten dat jouw headphone aanwezig is in de shop? Mail dan naar info@getloud.nl.